Mette Leskisen pelaajasopimus purettu
- 25.5.
- 1 min käytetty lukemiseen

Pöytyän Urheilijat pesäpallo ja Mette Leskinen ovat hyvässä yhteisymmärryksessä purkaneet Meten pelaajasopimuksen. PöU pesis kiittää Metteä ajasta Pöytyällä ja toivottaa menestystä tuleviin haasteisiin.



