Keskiviikon kotiottelun isäntänä OP Varsinais-Suomi
- 19.5.
- 1 min käytetty lukemiseen

Pöytyän Urheilijoiden kotipelit naisten Superpesiksessä jatkuvat jälleen keskiviikkona 20.5, kun Kyrön Sähkö Centeriin vieraaksi saapuu Porin Pesäkarhut. Kohtaamisen otteluisäntänä toimii PöU Pesiksen pitkäaikainen yhteistyökumppani OP Varsinais-Suomi.
Alueellisesti OP Varsinais-Suomi tukee laajasti lasten ja nuorten harrastustoimintaa.
- Yhteistyö PöU Pesäpallon kanssa on sujunut todella hyvin. Pesiksen toiminta luo positiivista vaikuttavuutta alueella ja houkuttelee nuoria lajin pariin. Tämä on meille tärkeä asia, toteaa OP Varsinais-Suomen markkinointi- ja viestintäasiantuntija Sanni Saari.
Kesällä ala-asteikäisille järjestettävät Hippo Superjunnu pesiskoulut ovat mainio esimerkki seuran ja OP Varsinais-Suomen tekemästä monipuolisesta yhteistyöstä. PöU Pesäpallo on mukana myös tänä kesänä OP Varsinais-Suomen järjestämässä Kesäduuni OP:n piikkiin- kampanjassa, joka työllistää 15-17-vuotiaita nuoria.
Naisten Superpesisjoukkueen taivalta on seurattu yhteistyökumppanin riveissä ilolla ja mielenkiinnolla.
- On hienoa, että pieneltä paikkakunnalta on päästy ponnistamaan korkeimmalle sarjatasolle ja onnistuttu kehittämään koko seuran toimintaa sen myötä. Naisten pelaaminen Superpesiksessä innostaa varmasti lapsia ja nuoria lajin pariin ja yleisemminkin tavoittelemaan omia unelmiaan, Saari pohtii.
- Haluamme myös muistuttaa, että keskiviikon otteluun omistaja-asiakkaamme pääsevät etuhintaan. Edun voi lunastaa ostamalla lipun paikan päällä ja näyttämällä etukuponkia OP-mobiilista. Samalla voi tutustua muihin OP-mobiilissa tarjolla oleviin omistaja-asiakasetuihin, vinkkaa Saari.
- Jere Hellsten



